بگو باش تا بشود
تجربه عشق
واقعیتهایی متفاوت از عشق

یک لحظه به دستانت نگاه کن....لطفا این کارو بکن،همین الان!!!نگاه کردی؟؟

همین دستای کوچیک تو میتونن دنیا رو عوض کنن...خدا همیشه به دستای کوچیک قدرت زیادی میده!پس از کوچیکی دستات هیچوقت ناراحت نباش چون قدرت بیشتری دارن!

میخوام یه مثال برات بزنم:همیشه تاثیر گرما روی آب سرد نسبت به آب گرم بیشتره همون طور که تاثیر حرفای منفی روی یه آدم خوش بین نسبت به یه آدم منفی باف بیشتره!!



"پس اگر عمق نارضایتی هات از خودت زیاده بدون قابل تغییرتری!!!!"



همیشه بهمون یاد دادن نیمه پرلیوانو ببینیم اما من الان میخوام این قانونو عوض کنم وبگم بیا ببینیم نیمه ی خالی لیوانو میتونیم پرکنیم یانه!مهم کنار اومدن با مشکلات نیست مهم اینه که بتونی حداقل چندتاشونو حل کنی باهمون دستای پرقدرت کوچیکت...

تاحالا به این فکرکردی ما موجودای به ظاهر انسان روی زمین چکار میکنیم؟

هرکس جوابی داره اما وحشتناکترین جواب این سوالو اونایی میدن که در عین بندگی توی گمراهی غرق شدن و سعی میکنن دیگران رو هم باخودشون غرق کنن...میدونی این دسته آدما چه جوابی میدن؟میگن:اومدیم برای پرستش خدا!!! حقیقت این نیست!خدا اگر نیاز به پرستش داشت میتونست کلی فرشته خلق کنه نه این همه آدم که یه خط درمیون یادش میکنن و گاهی کلن خدارو میزارن تو جیبشون و خودشونو از همه ی چهارچوبا راحت میکنن ...



آره....ما آدما روی زمینیم فقط برای "انسان" بودن!



انسان بودن تو لفظ هر کسی ممکنه جا بگیره اما مهم عمل کردنه..چون خیلیامون مرد انسان بودن نیستیم...پس هروقت دم زدیم از انسانیت موظفیم به عمل!عمل به این مسئولیت سنگین برای رسیدن به بهترین حس دنیا...که هرکس لایقش نیست اما من معتقدم میتونیم بش برسیم!

انسانیت یعنی باور اینکه بدونی ارزشت اونقدر بالاست که لایق هرکسی و هرکاری نیستی....باور اینکه اونقدر بزرگی که نمیتونی کارای پست انجام بدی...نمیتونی خودتو درگیر هوس کنی...به معنای واقعی کلمه نمیتونی!...وقتی بتونی باهمه وجودت با غرایز هوس انگیز وبه ظاهر قشنگ بجنگی وباافتخار بگی من آدم کارای بزرگم چون روح بزرگی دارم!



فاجعه نسل ما اینه که تعداد انسان های ظاهری سرسام آور شده!تعریفشون از انسانیت چیز دیگست....انسانیت اونا پول و ظاهرو کیف و حالو نامردی واسه رسیدن به منافعشونه!

ولی انسانیت این نیست که من همه ی خوبی هارو برای خودم بخوام بی خبر از اینکه یک نفر به دستام نیاز داره برای کمک...انسانیت این نیست من بهترین زندگی رو داشته باشم اما نتونم دست دوتا نیازمندو بگیرم...در این صورت من اولین نفری هستم که ترجیح میدم یه بیچاره باشم تا یه انسان با این تعاریف!من آرزو دارم به حدی برسم که لایق کمک به هم نوع های خودم باشم..بتونم آدم بزرگی باشم و آدمای بزرگی تربیت کنم!آره...انسانیت خیلی بزرگتر از اونیه که بتونیم لمسش کنیم....اما،....اگر دست ما به همه ی اون نمیرسه میتونم در حد لیاقت خودمون برای بدست آوردنش حتی با دنیا بجنگیم...!

گاهی باخودم فکر میکنم شاید بتونم یه روزی بزرگترین کشف تاریخ رو انجام بدم...کشف نیروهای درون ما آدما که حتی 1 درصد هم درکش نکردیم...کمکم میکنی؟



میخوام بهت بگم مهم نیست تا حالا کی بودی و چکارایی کردی مهم اینه از این به کی میشی و چکار میکنی...امروز اولین روز از ادامه ی عمرتوئه....میخوای بشی مرد میدان؟پس عجله کن...

گذشته گذشت...باهاش زندگی نکن،همین الان گذشته رو تف کن بیرون!بعد از همه ی اینا میتونی معنی زندگی واقعی رو بفهمی بعد توهم میشی یکی از معدود انسان های زمین....!



میدونی؟هیچ چیزی توی دنیا اتفاقی نیست....هیچ چیز.....حتی بی ربط ترین چیزهاهم علتی برای بودن دارن...پس من و تو چطور میتونیم جای خودمونو تو دنیا خالی بزاریم؟چطور میتونیم راحت مسئولیتمونو بزاریم زمین و بریم؟....اگر الان اینجایی بدون علتی داره!



من عاشق اون کفاشی ام که با عشق کفش هارو واکس میزنه ولی همیشه اون پزشکی که فقط درگیر منافع مالیه و هیچ عشقی توی کارش نداره رو توبیخ میکنم..!هر وقت کارامونو با عشق انجام دادیم میتونیم به انسان بودنمون افتخار کنیم....اون کفاش عاشق انسانیت خودشه و من عاشق اون روح بزرگشم که این کار کوچیکو با نهایت علاقه و بزرگی انجام میده. ..روحی که قدرت انجام هرکاری رو برای بزرگ شدن داره!



اگر یکم از کالبد زمینیمون فاصله بگیریم به همه چیز میرسیم....مهم تر به خودمون....

من و تو نمیتونیم همه چیزو همه کس رو عوض کنیم اما مسئولیم جون ستاره دریایی های خودمونو نجات بدیم....مسئولیم...خوب بودن یه عادت نیست یه وظیفست!

پوشیدن کفش خیلی راحت تر از فرش کردن دنیاست....خودمونو تغییر بدیم تا بتونیم همه چیزو مطابق خواستمون تغییر بدیم........!


نظرات شما عزیزان:

ستاره
ساعت11:07---17 ارديبهشت 1392
سلام چطوری خوبی دلم

فاطمه
ساعت15:44---24 آبان 1391
فقط رها میتونست همچین متنی بنویسه!عالی بود
پاسخ:نظر لطفته عزیزم


AmIr
ساعت23:47---19 آبان 1391
وبلاگت عالی بود موفق باشی

به منم سر بزنپاسخ:ممنونم .چشم حتما


AmIr
ساعت23:46---19 آبان 1391
وبلاگت عالی بود موفق باشی
به منم سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:باور,توانایی انسان,قدرت,خدا,
ارسال توسط رها
آخرین مطالب